=)

Nellie har blivit bättre igen.
Bara lite snorig och lite hosta kvar.
Men inget som längre stör henne.
Det är istället jag som fått snorig näsa nu.
Och får näsblod 1 gång om dagen.

I söndags övningskörde jag med mamma,
och vi tog en sväng till en av hennes arbetskamrater som för tillfället är mammaledig.
Dom hade 4 stycken hundar och en stor hankatt.
Jag tog ganska många foton där hemma, tyckte det var så mysig och lantlig känsla.





Och här är lilla Hillevi 3 månader
dessa underbara små söta fingrar



En av deras hästar väntade även föl, nu på övertid.
Vi ska kika tillbaka hos dom när fölsingen har tittat ut.
Jag älskar verkligen föl, dom är så underbart söta.
Det är verkligen Bambi på hal is i början när dom ska resa sig upp.

Även vi här hemma väntar föl om 6 veckor.
Kanske ska hon säljas men mamma vet inte om hon ska göra det nu innan fölet kommer.
Både mamma och jag är så sugna på ett litet föl!
Så jag hoppas såklart på att hästen stannar :)

Idag har Nellie och jag annars varit hos pappa Jonas och busat och fikat :)
Sen hämtade pappa mig och Nellie, och vi åkte hem och käkade pizza.
Har för övrigt haft en ganska gnällig Nellie idag då hon aldrig sov middag och vaknade innan 7 i morse.
Ändå somnade hon inte förens vid efter 21 ikväll. Jag lyckades ta mig ur sängen innan jag själv blev för trött.
Sitter här och väntar på att alla bilder ska laddas upp som ska skickas på framkallning, och det tar tiiiiid!
Sen ska jag slänga mig i sängen, läsa om jag orkar.
Men blir nog till att sova direkt, är helt slut.
Imon ska vi traska till dagis tidigt igen :)


Kommentarer
Postat av: Mother, Married & Twenty

ja precis:)



Förkylningen börjar bli lite bättre nu, fast min näsa är fortfarande lite rinnig :(

2010-03-17 @ 21:59:04
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ja nästa barn ska skriva igen tänkte jag :) Ja man har ju inte alltid tid att skriva heller. Blir glapp i min bok med ibland haha! Åh vi har likdana spjälsängar :)

2010-03-30 @ 10:42:54
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0