öppna förskolan

Jag är så trött att jag inte orkar skriva..

Har iaf varit hemma hos Viola, Besnik och Leon idag :)
Fick åka dit tidigt för att kunna komma till öppna förskolan.
Men det var jättetrvligt och vi hade kul på öppna förskolan.
Nellie har varit lite slö idag.
Men väldigt snäll sen när vi gick på stan.
Jag skulle testa kläder på H&M, gick bort till omklädningsrummet där man ska komma in med barnvagn.
Men där var det fullt, 3 tjejer(vet vilka och dom har inga barn)
Och där stod jag och väntade och väntade....
Blev bara irriterad och gick sedan till HERR avdelningen, för där är det nästan ingen som testar kläder.
Ställde mig längst bort med dörren öppen så Nellie kunde se mig.
Gick kanonbra!
Kom sedan hem med en hungrig Nellie.
Så jag kokte potatis och stekte korv :)

Namn namn



Beställde hem en klänning i smyg från NELLY.COM igår.
Hehe, men sa det till mamma idag.
Den kommer denna veckan, kanske inget jag alltid kommer ha på mig.
Men den va så söt så jag kunde inte låta bli.

Har hittat lite på H&M som jag bara MÅSTE ha med.
Så ska köpa det imon.

Imon ska jag och Nellie upp tidigt, nu är lovet slut och alla är friska och jobbar.
Så nu är det till att börja knalla till dagis kl 08:00 på morgonen igen.
Men det ska bli ganska skönt.
Sedan ska jag hem och färga håret.

Nu skrev jag iaf, men nu ska jag läsa och sova :)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jo tack vi mår bra :) lite jobbigt med förvärkar bara. Söt bild :D haha! Ska ni göra idag då?

2010-03-04 @ 16:30:51
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: DONKEN

faaan va jobigt. :/ du får ha en mössa tills du färgat igen då. :P



nu sitter jag med katten i knät och vince sover gottigt.. :P

ska nog göra mig en påse popcirn nu. jag blev så jävla sugen på mcd förut så ska sms min gubbe om att köpa hem lite när han kör hem från jobbet.. :P

(spaaara pengar var det ja.. uhm...)

men men. jag MÅSTE!



sicka jävlar, som bytte om... spec om du känner dem också, de har väl ögon att se med. har man barn ska sånt gå snabbt, vänta är det värsta som finns.

så jävls dryga människor..:/ pöss

2010-03-04 @ 20:42:29
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0