:)

Här har det inte uppdaterats på ett tag.
Det beror helt enkelt på att jag inte har haft ork och tid för det.
Jag mår lite fram och tillbaka när det gäller bra och dåligt.

Jag fyllde 20 år den 25 mars, våffeldagen.
Och fick min efterlängtade nya kamera med undervattenshuset till.
Man kan dyka ner till 40 meter med det. Awsome!
Får se när jag får användning av den siffran....
Var ute igår i det fina vädret mednas Nellie sov.
Och passade på att ta lite bilder...lite vårbilder..

Magic blev så glad att se mig att han skrek "YEAH!!"


Vårens spegelbild (vattenpöl)


En ekorre på språng (mitt i ett hopp)


vårbusig bäck


Idag hade dom inte varit ute och lekt på dagis.
Dom hade lekt påsklekar inne ist.
Så när jag hämtat Nellie så fick hon vara ute ett bra tag :)
Jag öppnade dörren och satte fast den så hon kunde springa in och ut.
Det var så härligt ute, att sitta på trappan i solen i bara linne.
Nellie sa att hon ville ha "mackah" direkt när vi kom hem så hon fick en att mumsa på.



Nu ikväll har Nellie och jag busat med en stor plastlåda.
Och visst har damen hunnit med att kladda ner mitt skrivbord med en illröd tuchpenna.
Och mitt golv har blivit stylat med blå krita.
Detta på några sekunder då jag var på toa.

I morgon ska Nellie till dagis, och efter det så kommer Emelie och hämtar oss.
SEdan ska vi hämta hennes dotter på dagis och så ska vi ta en runda på stan.
Nellie behöver nya vårskor. Och sedan ska vi till badhuset och bada, så härligt!

Måste lägga upp denna bilden med
Nellie i sin drottningstron, och den kungliga Nassen


Nu ska jag sova.
Har inget att läsa ikväll då jag läst ut både
"STAR" - Pamela Andersson
och
Älvornas Kamp
så jag ska försöka hitta mig nått nytt att läsa imon.

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Det är nog någe speciellt med babblarna haha :D alla barn verkar gilal dom !

2010-04-01 @ 11:38:07
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Hej roligt att du tittade förbi. Vad bjuder påsken för er? Glad påsk med massa kramar

2010-04-01 @ 16:58:21
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Åh så fina bilder! Grattis i efterskott! :)

2010-04-01 @ 18:55:56
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: jo man gör ju det! Hehe va busigt haha :D Wilgot skulle busa i soffan han :D kram

2010-04-01 @ 22:53:23
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

tack så himla mycket :) miraklet i emmas mage simmar så lugnt så :D

2010-04-01 @ 22:55:30
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0