kreativiteten tittar fram

Idag har det ju verkligen inte varit något höjdar väder precis.
Regn och blåsigt och åskat och haglat.
Övningskörde med morfar från kl 9 i morse till 13:30.
Gjorde lite olika inköp, bl.a jättesöta kläder till Nellie med rabatt.
Har tänkt sätta shoppingförbud på Nellie kläder nu. Jag köper så mycket och vi har sjukt mycket kläder till henne.
Typ tills hon är upp till 4 år haha.
Har även köpt en stor canvastavla 100x100cm, svart färg som jag har rollat på.
Köpte ett set med4 rollar och 2 penslar. Sedan 3 sprayflaskor metallic färger i lila, silver och blått.
Blev väldigt sugen på att vara kreativ igen, får mina perioder.

Har målat den svart än sålänge


Kunde inte motstå!
Ett sött linne med kjol till & en byxdress (shorts)


Den lilla sötnosen!
Hon är så kelen och gosig! <3


Nej nu ska jag sova.
Har väntat på att datorn skulle formateras klart.
Och det tog sin lilla tid.


Kommentarer
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Hehe ja, det hoppas jag. Längtan börjar bli olidlig :)



2010-05-13 @ 14:11:30
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

vilken söt fölunge ! :D

2010-05-13 @ 16:20:39
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: Melinda, 19 & snart mamma!

ååh ett föl! Så fantastiskt!! :)



Tacos är underbart gott, skulle kunna äta det varje dag! =) Och ja.. det är spännande nu när det är så nära! Jag hoppas att bebisen kommer snart! =) Gärna i helgen haha =)

2010-05-13 @ 19:06:37
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0