sjukt var det här.

Mina batterier i kameran har dött!
Typiskt!
Jonas har blivit sjukare och jag har ont i huvudet.
Blää!

Idag smälte hela jag när jag hörde Nellie sjunga hela blinka lilla stjärna själv.
Jag satt vid datorn och hon satt i ett hörn vid tv:n och hade en docka i handen och sjöng så sött.
Jag har inte hört henne sjunga hela innan utan mest blinka lilla stjärna där.
Och när hon hade lagt en filt runt sin docka så sa hon "lilla gumman" till dockan och kramade den.'
Jag smälter inombords, aaaaw så sött!

Härom kvällen, sent, när vi låg i sängen och skulle sova så sa Nellie en massa sluddriga meningar.
Och då sa jag: Nellie snackar gojja!
Och hon härmade efter: Nellä acka gojja!
Nu säger hon det rätt haha :) Söta lilla skitunge !


Jonas och jag hade en riktigt mysig filmkväll igår.
Nellie somnade i bilen i sin pyjamas så jag lyfte in henne i sin säng sen.
Vi kollade på Wallander - Arvet, bra film.
Hade köpt en Marabou POLKA och en Marabou kokos.
Åååhåå så gott! Det stod limited edition på kokosen så jag ska köpa mig et lager, love it!

Nu blir det sängen och läsa.

Natt!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha söt du är! Ja läskigt med sånna filmer men så håller man för ögonen också men så tjuvkikar man lite ändå mellan fingrarna :P söööt nellisen är :D!

2010-05-18 @ 11:52:46
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0