internet is back!

Vårat internet dog under en åsknatt.
Och det tog ett tag innan vi fick hem det nya.
Och nu äntligen har det kommit så nu kan jag skriva igen.
Har saknat att följa alla bloggar jag läser...kändes jobbigt att inte kunna läsa!

Nellie och jag är hemma hos mina föräldrar och hon har varit på dagis tis-tor.
Hon har kommit in i en sån period nu verkar det som....att hon blir ledsen när jag säger hejdå och ska lämna henne på dagis. Men hon vägrar fortfarande att följa med hem. Idag gick det ändå ganska bra då jag kunde muta med att : morfar har bullar i bilen.

Medans Nellie var på dagis så har jag och pappa åkt in med dynorna till båten och städat lite till där inne och tagit med oss önödiga saker från båen som bara tog plats. Och jag har övningskört hela tiden, gick jättebra idag.
Och jag köpte dessutom med mig fler Up&Go blöjor med fotbollstemat.
Så nu har jag beställt hem de söta fotbollskläderna...de fanns bara i en storlek, som tur var Nellies storlek.

Haha 5 paket blöjor behövdes för att få de där 10 poängen.
2 poäng för varje paket med fotbollstemat på.
Men jag är nöjd med att jag beställt nu innan det tar slut.

Annars idag har min bror och jag hjälpt pappa att städa ute.
Rullat in däck på ett ställe. Flyttat vedklyven m.m.
Och Nellie har varit ute hela dagen.
Jag var riiiktigt sugen på hemlagad potatismos, så jag gick in och gjorde det.
Och pappa fixade köttbullar och kottletter.
Känner att jag kanske inte har nått spec intressant att skriva...men men.

I morgon fyller min morfar år.
Så mormor och morfar kommer hit på middag.
Sedan kommer Jonas och vi ska hem dit :)
På söndag är det mors dag och även loppis som jag vill gå på. Va längesedan jag var på en loppis så är lite sugen haha. Och  på tisdag är det grillkväll med dagis. Det ska bli riktigt kul!



Nya sandaler och ny keps :)

Nellie försökte gå lägre och lägre ner haha :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela - Mamma till Nova

sv; ja jätte mysigt :)

2010-05-31 @ 14:45:17
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/
Postat av: freja

har precis fixat en lekhörna till dottern. vad tycks?

Postat av: Charlotte

Åh vilka härliga bilder på när du bär på henne! :D Söt hon e!! Hur är det med er idag? Kramar

2010-06-02 @ 10:27:16
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0