2010-10-11

Usch vad jag har ont i ena axeln.
Som knivar av att röra sig bara lite.
Och i morgon måste jag cykla till dagis kl 8 för det är fotografering.
Kul :)  (men inte för min axel)

Jag ska ringa på en säng med.
En malm säng med sängbord.
Vi vill verkligen ha ny säng.
Den vi har är så klumpig och stor liksom.

Har varit en sväng på öppna förskolan idag tillsammans med Viola och Leon.
Efter det hängde vi med dom hem en stund :)
Men både Nellie och Leon var trötta och mycket gnälliga.
Och sen kom Jonas och hämtade oss sen åt vi lite.

Har inte hänt mycket mer idag.
åller på att bli galen...jag vill ha ett jobb !


Kommentarer
Postat av: Melinda - mamma till Julia

Det är fruktansvärt det där shoppingsuget.. nästan värre än godissug!! Haha! Usch.. i dag hade jag körlektion som jag betalade 920 kr för!! Det sved kan jag säga.. pengarna bara rinner iväg! :(

2010-10-11 @ 22:42:13
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/
Postat av: Viola

svar: tack:)



Hur gick det med det där tim-jobbet du kanske skulle bli inringd på förresten?

2010-10-11 @ 23:10:25
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

jag hoppas du får ett. snart. :)

och att körkortet snart sitter i din hand också såklart. underlättar enormt att få jobb då ju som du vet. nästan alla kräver ju b-kort. :P

meeen det fixar du. jag tror på dig vännen min! du är ju vädur, så envisheten har du ju... haha!



hoppas axeln blir bra nu då. jag själv har nackspärr.. :(



du, köp en rödklöver eller lägg en spargris, i vänstra innersta hörnet inne i ditt rum, å då ska du se att du klarar dig varje månad, fastän du inte riktigt fattar hur det gått till. :P

2010-10-12 @ 00:34:37
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Låter inte roligt med axeln. Har du skadat dig, eller har det bara "kommit"?

2010-10-12 @ 05:21:24
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0