onsdag + Dag 5: En gammal bild

ööh är så trött som jag dör strax!
Har varit i stan en sväng med morfar idag.
Gjorde lite småfynd inne på cubus, skitsnygga strumpbyxor och lite saker till håret :)
Sen inne på bokrean köpte jag 2 böcker.
House of night (4:e boken) & Cesar Millan
Men det var inte rea på house of night.
Tänkte det kunde vara intressant att läsa hans böcker (Cesar).



Vi var även vid en båt affär vid havet så jag tog några fina bilder där.
(strunta i att det blev helt snett haha. var en gubbe som satt och kollade när jag tog bilder.
så jag ville inte ta så många efter att jag upptäckte honom haha. och så dog batterierna med.)




För övrigt så när vi börjat köra idag så åkte vi förbi ett påkört rådjur som låg i ett dike.
Det var dött och var helt enkelt bara skinn och ben stackaren.
För många är det bara ett dött djur...
Men jag börjar må illa, det rinner tårar från ögonen på 2 sekunder..
Och jag tänker på detta stackars fina djur som inte längre lever.
Jag är kanske överdrivet känslig när det gäller djur.
men jag mår hemskt dåligt av att se djur fara illa och kommer ihåg alla gånger jag sett döda djur vid vägkanterna. det gör ont i mig. och varje kväll jag sover här hos mamma och pappa så måste jag kolla så att Dunge andas innan jag går upp. Haha jag är galen :P

Dag 5: En gammal bild

Ja här har vi en gammal bild på mig.
Tror jag var ca 9 månader gammal här.
Haha så söt!


Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vackra bilder! Det är vackert med snö och sol - men jösses så kallt det kan vara! :P

2011-02-24 @ 04:53:14
URL: http://ww.henrikolsson.eu
Postat av: linaa

vad söööt du va!!!

Jag ogillar oxå döda djur:( Måste dra upp fötterna i luften om vi åker bil förbi någe dött och e jag sj på marken skriker jag o springer... kan inte hantera de. :(

2011-02-25 @ 01:38:44
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Ja jag väntar med spänning:D

Ska ni hitta på för mys i helgen då?

2011-02-25 @ 09:14:23
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Hej haft en bra helg?

2011-02-27 @ 20:06:09
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0