Förkyld & Julmust beroende

Aah äntligen är det December igen. Jag gillar verkligen denna månaden och speciellt julen!
Fast det kunde varit snö tycker man, eller åtminstonne frost.
Har blivit ordentligt förkyld, Jonas är väl nåstan frisk, men då fick jag det.
Lilla Nellie plutt är med förkyld, men inget hon tycks besväras av =)

Här går det stora mångder julmust kan jag säga.
Det ända jag köper mig att dricka. Jag har tur för Jonas gillar inte julmust alls.
Så jag har den för mig själv =)
Har köpt mig 4,5 liter idag, och sitter och dricker mitt första glas.
                       Frestelse
Årets julkalender är väl kul i vissa stunder med inte så värst julig.
En julkalender ska vara mer stämningsfull tycker jag, som dom va förr.
Min absoluta favorit är Mysteriet på Greveholm, men Sunes jul är med skoj.
Fast den har jag ju sett efter att den gick i TV.
När karusellerna sover var mysig med!

Ne nu hoppas jag att jag blir trött snart.
Så man vaknar tidigare än idag. Gick upp kl 16:00.
Fast det var ju för att jag kände mig så sjuk.
Men det är inte så kul när hela dagen är borta.

imon blir det nog till att ställa in fikan med mammorna och hembesöket från Trygg Hansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0