nadah

jaha nähä, vad har vi gjort idag?
Inget?!
Jag och Nellie drog oss inte ur sängen förens klockan var halv 2.
Till "frukost" drack jag en massa Coca Cola.
Inte så värst nyttigt, men jag är verkligen inte nyttig av mig.
Är en läskoman tror jag ;)
Nä idag har det verkligen inte hänt nått alls.
Nellie somnade för en pyttestund sedan.
Ska kolla igenom alla garderober och låder en gång till i sökandet efter den försvunna digitalkameran.
Hade varit så kul att ha med den imon när Nellie ska under vattenytan på babysimmet!
Innan dess ska jag dessutom försöka övervinna min himla dumma hoppa på bussen med barnvagn skräck.
Uuuh! Kan får ta henne i famnen, lättare för mig.
Är redan nervös!
Ska nämligen ta mig hem till Viola =)
Måste tänka över hur jag löser det på bästa sätt eftersom Jonas jobbar.

Skriver lite sen kanske =)

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0