Ute på hal is

Idag har jag, mamma, pappa, Sebbe och morfar åkte skridskor på skärsjön i Tving.
Inte en annan person hade åkt på isen. Och vi hade hela sjön för oss själva.
Nellie satt i bilbarnstolen i vagnen så hon kunde se allt. Med en gosig filt över sig.
Ingen av oss har åkt skridskor på Väldigt länge! Så alla var som Bambi =)
Jagramlade och slog i både armbågar, rumpa och bakhuvud, ajaj!
Snygg min han har här Haha!

Imon ska vi åka igen =)
Då ska Maria & Albin följa med.
Vi ska grilla och åka skrillor =)
Morfar ska ta med sig fiskesaker så man kan fiska med.
Fast jag tyckre så synd om fiskarna...jag vet inte vad det är med mig, men jag verkar bli knasigare för vart år som går.
I år tyckte jag t.o.m synd om alla granar man hugger till jul. Stackarna som ska bli avsågade. HeHe.


Sötfisen dagen innan 4 - månadersdagen <3



Tjoheopp!

Kommentarer
Postat av: Svenja

Viklen söt bild på Nellie (:

2009-01-18 @ 12:30:41
Postat av: Anonym

naw va söt hon e :)



tack för din komentar på min blogg :)

aah precis å så tänker jag lite såhär "titta inte da om du stör dej så jävla mycket"



2009-01-18 @ 12:38:33
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Marie (Nellie´s mamma)

haha ja det är lite roligt, vilket sammanträffande :P

hur gammal e du förresten ?



kram

2009-01-19 @ 14:01:59
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0