I söndags ...

I söndags var ute på hal is igen.
Jag, mamma, pappa, Sebbe. morfar, Jonas mamma, Jonas lillebror Abbe, Jonas själc och lilla Nelliefis.
Vi grillade och hade väldigt trevligt =)


En mkt trevlig skara people =)

Efter att ha åkt ett bra tag blev man väldigt hungrig



Vi fikade =)



Kände mig riktigt färgglad ute på isen i tights, skidstrumpor, hockyskrillor,
 lång kofta, pappas gamla fleecetröja och en knallblå mössa =D

 
Det är så mysigt att kunna åka över en hel sjö


Morfar har filmat under dagen så det ska bli kul att se på det sen=)

Kommentarer
Postat av: Viola

Ja det tycker jag med! Ska bli kul när man kan börja bjuda hem folk till sitt första egna riktiga hem!



Shit va sugen jag blev på korv med bröd nu när jag såg den bilden!

2009-01-19 @ 23:38:47
URL: http://violiejolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0