en torsdag

Igår åkte jag och Nellie med mamma hem från jobbet.
Och både jag och Nellie följde med ut i stallet.
Nellie tycker det är väldigt intressan där inne. För det kommer en katt intraskandes då och då.
Och så får man ju gräva lite i hästmaten. Och titta på halm och höstrån.
Och att följe med till hagarna och ta in hästarna är mest spännande.
Då ropar hon häscht! och blir alldeles sprallig i benen.
Igår fick hon sitta på Magic från hagen och upp till stallet, ååh så roligt det var.
Kommer hon bli en häst tjej kanske.

När vi kom in i värmen igen så var Nellie ganska trött.
Så jag hämtade sackosäcken och gjorde välling, sen låg hon där och mös.

Visst ser det gosigt ut?


Den lilla rosa rosetten hon har på huvudet, en sån hårklämma.
I början fick jag inte alls sätta den i hennes hår.
Men nu blir hon ledsen om man tar av den när den nästan lossnat.
Hon vill absolut ha den på huvudet. Hon känner sig fin i den och ser så stolt ut när man klämt fast den.


Jag gjorde inte mycket mer igår än så, och att ha huvudvärk.

Jag hade fått hem kläderna jag beställde med för presentkortet.
Hon är jättesöt i mössan, som är lite stor.



Idag ska jag till Malmö med Malin.
Nellie ska kanske följa med.
Nu blirdet frukost och tvätta kläder!

tjosan!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Så gulligt, Elias tyckte med det var intressant i stallet! :)

2009-10-02 @ 10:31:22
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja det ser jätte mysigt ut

2009-10-02 @ 10:58:53
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: SANNA

Hej. Jätte fin blogg. Du kan ju kika in på min och säga vad du tycker är finast av svarta och beiga uggs. Vet inte riktigt vilken jag ska köpa :) Puss å kram.

www.socosy.blogg.se

2009-10-02 @ 13:50:17
URL: http://socosy.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra fredag? /fröken bitterfitta

2009-10-02 @ 15:33:01
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0