regn och huvudvärk

Det bara regnar ute, har gjort hela dagen.
Vilket jag ifs tycker är ganska så mysigt, jag älskar att vara ute och gå i regnet.
Men har bara varit inne idag.
Håller på att städa här inne. Och fick nyss en väldigt jobbig och konstig huvudvärk.
Sen blir det suddigt om jag ska konsentrera ögonen på en sak. jobbigt.
Igårnatt så spökade pulsen på mig med, och lungorna kändes som om dom andades eller ja åkte upp och ner snabbt med korta andetag (utan att jag tog andetag då) och det kändes konstigt lätt att andas ut som lungorna gick utan att jag tog andetag, och så höll det på ett tag. svininfluensan? höhö

Nu ska jag städa vidare sen kommer Malin och då ska vi åka och kolla på en kattunge som sagt =)

byebye

Kommentarer
Postat av: emma

nej så roligt (: hoppas ni hittar en fin liten misse. du får lägga ut en bild på den sen (:

2009-09-03 @ 17:09:08
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis

jag tror den där svininfluensan satt griller i skallen på alla. Jag är halv sjuk och tänkte genast " aha...svinflunsan"

2009-09-03 @ 20:32:01
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0