truddelutt

Det hade gått bra på dagis idag :)
Men att lämna henne idag var verkligen rena tortyren för mig, för Nellie skrek så efter mig :(
Hade tårar i ögonen när jag gick från dagis. Vår lilla tjej <3

När jag kom och skulle hämta så ville hon inte att jag skulle släppa hennes hand.
Nu sitter hon och kollar nalle puh :)

Och vi fortsätter att träna på att vara utan blöja, har blivit 3 trosbyten idag än sålänge :)
ganska jobbigt, men det får det vara.
När vi är här hemma är jag rädd att hon ska kissa i mammas och pappas fina soffor, eller på den fina mattan haha. usch ja! Men nyss bad hon om att få ha en blöja på sig så det fick hon.

Snart kommer mamma hem och lagar mat :)
Och jag tänkte göra amerikanska pannkakor till frukost imonbitti till mig och Nellie. mums!

Nellie fick låna med sig sin farmors gamla dockvagn hem.
Och ville sitta i den sista biten söte.


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

heheh! va söt hon är där i. ;P som en docka, minsann. hon är inskolad o sånt sen rätt länge va, eller hur var det med det?

fyyyans, att hon blev så ledsen. då blir det ju liksom det sista bilden av henne som du får gå omkring med hela dan, liksom. o de vill man ju inte. hoppas de går bättre imorn vid hejdå'andet.

pöss!

2010-08-24 @ 19:08:56
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: johanna

guuu så söt :)

2010-08-29 @ 15:16:28
URL: http://lingefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0