tisdag igen

Vi hade besök av Viola och Lea igår under förmiddagen.
Det var trevligt som vanligt och efter det gick Nellie och jag upp till Jonas jobb och fick sljuts hem igen för det var ingen snö på de vägarna man ville gå på. Och trottoarerna är en ända stor snövall...
Det är så tråkigt för man vill gärna dra barnen i pulkan där.

Idag ska jag försöka hinna göra stallet åt mamma innan jag ska hämta Nellie på dagis.
Och så letar jag julklappar på internet. Så skönt att man kan klicka hem allt där.
Jag vet iaf vad jag ska köpa till några så det är skänt att slippa tänka på det.

Här i skogen snöar det lite idag igen.
Plusgraderna når inte riiiktigt hit upp.
Och senare ska det dra på med minusgraderna igen, och det ordentligt under nätterna.
Jag bara SKA ha snön kvar på julafton!

Var på Bubbetorps julmarknad i söndags på dagen.
Och där fick Nellie rida på en liten shetlandsponny.
Och klappa åsnor som var utklädda till tomten och tärna, sååå söta.
Och så tittade vi på lamor, eller om det nu var alpackor...vet inte riktigt haha.
Men dom är sååå söta tycker jag.

Eftermiddagen och kvällen tillbringade vi hemma hos Johan och Josse som hade lite bjudning för deras familjer.
PLus att jag Jonas, Nellie och Emil var där med haha :)


Kommentarer
Postat av: Melinda - mamma till Julia

Men SHIT! :O Det där med tv:n vet jag har inträffat för en hel del, dock har det aldrig hänt mig! ;/ Haha, mig händer det aldrig någonting xD



Förstår att det var läskigt!! ;O Usch och fy! xD

2010-12-07 @ 15:51:50
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/
Postat av: Jennifer M.F

Hejsan!

Jag skulle verkligen uppskatta om du ville rösta på mig, Jennifer, i en tävling. Man kan rösta EN gång här: http://youfoundit.blogg.se/2010/december/finalisterna-i-tavlingen.html och EN gång här: http://liindblaads.se/2010/december/finalisterna-i-tavlingen.html

Fram till lördag kan man rösta!

Säg till mig om du har röstat så länkar jag till dig när tävlingen är slut.

Ha det bra snyggis! :)

2010-12-10 @ 16:01:53
URL: http://jeenniferfant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0