fredag

Strax är det dags för mig och Nellie att åta lite lunch, sen dags för tösen att sova middag.
Och dags för mig att ta itu med Nellis smutskläder.
Det är en hel del och klädställningen blir nog helt rosa/röd.
Måste tvätta mina egna kläder med.
Tvätta är faktiskt en sak som jag tycker är ganska rolig.
Om jag skulle flytta till lägenhet någongång så ska jag ha egen tvättmaskin, jag har liksom lite fobi för tvättstugor.
Har sätt för många filmer där folk blivit mördade eller våldtagna i tvättstugan.
Ganska fjantigt men usch nej!

Ska försöka ta mig ut i spellokalen med och se om det finns några gamla leksaker där som Nellie kan ta över nu.
Hon älskar bilar och det borde finnas en hel del där ute om vi inte gjort oss av med det.
Och kanske ta in duplot med om det finns kvar (stor lego).
Ja, jag får se vad jag hittar.
Lär få skotta mig in där för det är verkligen sjuukt mycket snö här, och iskallt är det ute med.
Men solen skiner underbart.

Nellie har råkat ta sönder en speldosa med djur på och en bonde, och så sa jag till henne:
Men Nellie den har ju gått sönder.
Sen dess har hon sagt Oj Oj när hon ska trycka på den.

Nej nu blir det lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0