ännuflera bilder.. :)

Som vanligt blir det ett hopp med en eller flera dagar innan jag skriver igen.
Men men...:P
Igår satt jag sent och kollade på True Blood på dator.
Tänkte skriva lite efter men orkade inte.

Nellie och jag är hemma hos mina föräldrar, sedan i fredags.
Hon sitter i soffan och dricker välling och tittar på Playhouse Disney.


Igår regnade det verkligen HELA dagen.
Och inte lite heller utan värsta amazonafloden!
Nellie och jag gick ut i det värsta, med regnkläder.
En liiten stund blev det för Nellie var gnällig och gillade inte när vinden ibland plötsligt vända
och piskade regnet i ansiktet.

Sebbe och jag spelade lite Nintendo Wii och Nellie tittade på.
Sedan fick hon med bowla ;)



Nellie la sig i dockvackan haha.
Sötunge!


På kvällen tog det riiktigt lång tid innan hon somnade.
2 timmar nästan.
När hon hade varit tyst i 20 min ungefär och jag precis skulle gå ut från rummet säger hon:
Fölet är söt! Musse Pigg är slut!
Hahah!
Sen efter en stund säger hon: Godmorgon! och: vända kudden!
Hon brukar vända på kudden, tror hon gör det för att den är sval på andra sidan.
Så brukar jag med göra.
Hom gillar inte att sova varmt. Gillar inte pyjamas alltid och inte täcke.


I fredags var vi hos mormor och morfar.
Nellie var såååååå söt!
Sebbe jag och Nellie badade lite :)
Sitter och äter på en lime :)




Nu ska jag äta lite frukost :)
Senare idag ska vi hem till Jonas igen :)


Kommentarer
Postat av: Mother, Married & Twenty

svar: hehe nej jag bryr mig inte heller så mycket om det jag äter är onyttigt eller inte. Det skulle i så fall vara att se till att inte äta det för ofta men det brukar inte vara några större problem.

2010-07-25 @ 18:22:02
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0