bad bad bad :)

Idag har det som vanligt blivit en massa badande.
Mamma hämtade upp mig och Nellie i förmidags och sedan körde vi till mormor & morfar.
Min bror var med och min pappa kom senare då han besiktigat bilen.
Det var riktigt varmt i vattnet och Nellie var riktigt duktig idag.
Jag t.o.m doppade henne helt under vatten.
Jag och mamma har legat och solat. Och jag har byggt sandslott med vallgrav med Nellie :)

Det tog ett bra tar att få henne att somna i vagnen idag.
När hon äntligen somnat var jag helt svettig...
Seen la jag mig i skuggan på uteverandan i soffan och läste i min bok.




Igårkväll var jag och min bror på bio.
Vi kollade på Twilight - Eclipse.
Så sjuuukt bra!
Just i Twilight filmerna så gillar jag Varulvarna mer än vampyrerna.
Tänk att kunna förvandla sig till en sådan ;)
Jag är så inne i vampyrer och varulvar och fantsy över huvudtaget.
JAG ÄLSKAR DET!

 

Nu ska jag läsa House of night.
Läste ut första boken på 2 dagar.
Köpte andra igår. Sen  får jag vänta tills oktober innan nästa kommer ut på svenska.
De handlar om vampyrer, förvånad? ;)

natti


Kommentarer
Postat av: Melinda - mamma till Julia

haha jag skulle vilja förvandla mig till vampyr, verkar ashäftigt ju!! :D



Vad konstigt att det inte funkar med muspekaren! Men visst, jag kan försöka hjälpa dig! =)

2010-07-15 @ 13:04:30
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det blir mycket badande för många dessa dagar! Lyckligtvis har vi äntligen fått rejält med regn som gjort luften friskare!



Ha en bra dag!

2010-07-15 @ 14:17:42
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Jag vet hur det är. Värmen blir snabbt för mycket, men det måste regna förr eller senare hos er :)

2010-07-15 @ 20:59:16
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0