Denna lilla busunge <3

Detta barn överraskar mig varje dag nästan.
Idag efter maten när hon hoppat ner från sin matstol sa hon glatt och högt: Tacka maten!
Alltså "Tack för maten". <3
Och när Nellie busar mycket ibland så säger jag "PASSA DIG" till henne.
Idag när jag sa att hon skulle sluta med en sak så blev hon på sådant riiktigt bus humör och så sa hon till mig: Haha PASSA DIIIG! Sen drog hon mig i håret den rackarn!

Och igår på dagen så låg jag i gräsmattan hemma hos mamma och pappa.
Mamma rensade ogräs framför mig, och Nellie satte sig på mina ben och drog snabbt ner mina byxor och sa: Mamma bajsat! Haha hade jag ju självklart inte, men det är ju så jag gör på henne för att kolla om hon gjort det.
Hon är rolig hon!

Och när hon vaknade i förrgår på morgonen så började hon klättra på mig sen sa hon: Nellie bajsat.
Och jag sa: Jaså har du bajsat?
Nellie svarar: Jaaah lujaj dig!

Hon brukar säga det till mig att hon har bajsat.
Sen kollar jag och säger: Men du bara luras ju!

Haha denna lilla dam!


Kommentarer
Postat av: Mother, Married & Twenty

Haha vad kul :P

2010-06-19 @ 19:31:16
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Mother, Married & Twenty

svar: Ingenting faktiskt, ska vi ses? ;)

2010-06-19 @ 20:26:11
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Vad bra ;)

Jo jag tänkte det :D

om det är fint väder kan vi ju kanske gå till typ långö :)

2010-06-19 @ 21:06:02
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0