regn, snö bläää!

Trött som bara den är jag ikväll igen.
Har sprängade huvudvärk, och vill bara sova.
Men har svårt att slita mig från datorn, sitter bara och lyssnar på musik och tävlar på olika ställen.
 Blev inte till att gå ut alls idag.
Har bara regnat, sen gick det över till typ snöstorm.
JAG VILL INTE HA MER JÄVLA SNÖ! (ursäkta)
Jag är så trött på den, vill bara ha våren här på en gång!

Ska hoppa i säng nu och läsa lite till i min bok.
Måste upp tidigt och fixa alla saker jag ska ha med mig imon.
Ska åka med morfar när han ska in till stan, annars kommer jag inte in.
Så jag kommer vara hos Viola lite innan halv 10 imon.
Vi ska in till öppna förskolan som börjar 12:30 sen.
Och efter det ska jag fixa lite saker på stan.

Näähä, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0