soooooool =)

Vaknade idag med en hemsk huvudvärk och värk i mina ben?
Lite konstigt, vet inte varför dom gör ont.
Sen på det så skulle jag snyta mig när jag låg i sängen och fick näsblod så jag rusade ut på toaletten
och kom på att jag gått ner med bomullen för några dagar sedan.
Så jag fick springa ner i bara trosor och hämta det sen upp igen på toa och korka igen näsan.
Sen la jag mig en stund igen med mitt dunkande huvud.
Känner av lite i halsen med, inte så konstigt med tanke på dunderförkylningen Nellie har just nu.
Men hon har inte ont i halsen längre men hostan är kvar.
Och snorig är hon med.
Hon är så duktig för om man säger "snyt dig" så gör hon det i pappret.
Skönt att hon faktiskt kan göra det och fattar att det hjlper i näsan.

Hon är hemma hos sin pappa just nu.
Och innan hon kommer hem ikväll så ska jag övningsköra med mamma :)
Gjorde det igår med och det gick jättebra.
Jag ska göra det så ofta det bara går för jag ska banne mig ha körkort till sommaren!!!
Kunna åka och bada var och när jag vill.


Det var prat om att jag skulle få en ny digitalkamera i födelsedagspresent.
Och så blir det!!!!!
Jag ska få en ny kamera med undervattenshus till så jag ska ta en massa bilder under vatten sen.
Så kuuul!
Vi har kollat på bilder som är tagna med den kameran under vatten och det är så fina och skarpa.

Nej nu ska jag äta lite mer sen ut och köra bil :D
Och sole skiner underbart dessutom


Kommentarer
Postat av: DONKEN

åå va skönt :D allti kul o köpa massa grejs till inredning, man kan verkligen se det framför sig, hur det kommer att se ut sen, när man har det perfekta hemmet liksom.. mmmh.. :)

går du i skola nu eller jobbar du? eller arbetslös?

fan va läckert de lät med bilder under vatten, det kommer ju bli asläckert. o körkort innan sommarn: hur underbart som helst. det fixar du! :P pöss

2010-03-15 @ 19:44:12
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Okej :) Tack så mycket! Var i sverige bor ni förresten? Nellie e så fint namn, min bästis lillasyster heter också det :)

2010-03-16 @ 22:30:21
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0