mysdag

När jag vaknade idag kände jag bara:
Neeej jag orkar inte gå upp till dagis.
Så jag ringde dagis och sa att Nellie blir hemma idag.
Så vi har haft en mysdag ist :)
Dessutom vaknade jag och såg ut att det var ett tunt täcke snö över taken träden och gräsmattan.

Nellie och jag har pärlat halsband, ätit omelett med bacon, ätit glass och ritat.
Vi har bara haft mysigt.
Och så har vi skypat med Svenja :)

I morgon har jag fått en klipptid!!!!!
åååååååh vad skönt!
Är så trött på mitt hår nu.
Fööör långt för slitet och bara drygt. Ska verkligen bli skönt att få ordning på det.
Men billigt är det inte att klippa sig. Men det måste göras nu.
Får se om jag köper skorna jag hittade imon.
Måste ha pengar kvar till Ikea med.
Sen blir det spara och spara, till julklappar.
Och så ska jag te en sväng in i tyg affärer och se om jag kan hitta något snyggt tyg.
Är ute efter Pettson & Findus, vill göra gardiner av det.

Denna tavlan hänger hemma i köket hos mina föräldrar.
Jag tycker den är underbar!


Och här Donken, är bilden på mitt öga och dess färg xD



Måste göra varm oboy nu!


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

ja jag gilla kläderna. Bättre att ha separata kläder som man kan klä sig ut med hundarna i skogen o så.

2010-10-21 @ 22:34:31
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tavlan e helt underbar!! Gött humor!!!

2010-10-22 @ 11:18:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0