skit as jävla piss!

Cyklar till dagis, väl nere efter den långa nerförsbacken
 kommer jag på att Nellie har inte hjälmen på sig.
Utan bara vintermössan. Kollar klockan,
måste cykla vidare mot dagis för det är fotografering.
Hör att något ur min fick ramlar ut och låter mot asfalten - min mobil-
den ramlade ner i diket bland löven.
 Fick backa med cykeln och hålla i den och balansera och
 försöka nå mobilen eftersom Nellie sitter på.
Upp igen cyklar 10 meter...CYKELN GÅR DÖNDER!
Hela drevet lossar?!
 Men som tur var så gick det at rulla frammåt. 
Får spring jogga med Nellie den sega uppförsbacken
för att försöka hinna till deras fotografering!
FRAMME! Vi han precis fram för att dom skulla ta gruppbilden.
Och jag har nu frusit halvt ihjäl, och har inga vantar.
Min axel är nu så hemsk att jag inte kan använda höger arm,
eller böja huvudet på nått sätt.
Rör jag andra armen så gör det ont...känner mig helt handikappad.
Kan inte ens stå upp stilla utan att dö! SKITMORGON!


Kommentarer
Postat av: Viola

oj vilken otur :(

2010-10-12 @ 10:22:42
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vilken brutal otur du hade idag då :S

2010-10-12 @ 12:05:36
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Det låter inte så bra med vovven! Gör ett besök hos en veterinär, för är det allergi så är det bra att få bukt med det direkt.



Ju snabbare man försöker bromsa det desto enklare blir det att hålla det i schack.



En av Debbies valpar kom tillbaka hit förra året med extrema hudproblem, men är idag återställd - men det tog väldigt lång tid innan pälsen återhämtat sig.



2010-10-13 @ 05:08:22
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Vi håller tummarna för att det inte är så allvarligt!

2010-10-13 @ 12:05:19
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: DONKEN

UGHHH!!!

sicken jävla pissemorron du haft. :(

jag kan glädja dig med att jag inte hade det. För en gångs skull liksom.



Vafan gick cykeln sönder för? Ba sådär..? :S

Skönt att ni hann fram, om än lite sent..



Ja det hoppas jag också, men inge som budat på den än, ens. :( buhäää! sååå jävvla dyr är den junte. hm... dumma människor.

2010-10-13 @ 16:04:32
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0