Låångt inlägg med bilderna, glöm inte det roligaste längst ner ;)

Har inte haft lust eller ork att blogga när tiden funits.
Har bara gjort allt annat än att skriva en massa saker.
Trots allt så hatar jag ju faktiskt egentligen att skriva över huvudtaget, men bloggen är ganska kul iaf.
Har aldrig tyckt om att skriva en massa, likaså att behöva läsa böcker i skolan som inte tilltalade mig alls.
Fick då istället en jädra huvudvärk av behöva läsa böckerna. En av dom var Robinson Kruse.

Eftersom cykeln blev kaputtish så har jag gått till dagis varje morgon med Nellie.
Och gått hem med.
Mutar Nellie med att hon ska minsan få hålla i posten sen om hon sitter i vagnen hela vägen hem.
Det funkar, dessutom väntar jag på en katalog jag beställde från en hemsida med en massa new age prylar och sånt annat magiskt och så.

Måste dessutom få tag på veterinären vad det gäller Dunge.
Dom svarar inte och jag hoppas att dom gör det i morgon så att vi kan komma in med han snabbt.
Hoppas att han inte är allvarligt sjuk.
Han håller nämligen på att byta ras från Schäfer till Stor Nakenhund^^
Han kom och la sig vid mig på golvet idag och gosade in sitt huvud i mina ben.
Jag ÄLSKAR stora hundar. Och har beslutsångest ALLVARLIG sådan...
Om jag ska ha en Grand Danios eller en Engelsk Mastiff, eller Dalmatine eller Huskey...
Men jag älskar ju Schäfrarna...jag älskar helt enkelt hundar!

Hittade bilder på google så ni kan se hur stora raserna är som jag vill ha:

Grand Danios
Scooby Doo är en sådan, fast han har kuperade öron.
Men man får inte göra det på dom här!!!


Den dundergosiga Mastiffen


Men dessa Schäfrar, så vackra!
Och goa!
Vår fina dumma Dunge ♥



När Nellie och jag kom hem från dagis gjorde vi chokladbollar.
Jag sa alltid negerboll förut.
Men försöker påminna mig om att inte säga det till Nellie.
Hon fick iaf rulla dom i rosa/vitt pärlsocker.
Och när hon står där och rullar och häller lite på en boll säger hon plötsligt:

-Sexigt!

Jag och pappa börjar skratta, vad i helv*te kom det från haha.
Antingen sa hon verkligen det ordet för att hon hört det eller så kanske hon menade något annat?!
haha söta lilla barn!


Nu ska jag gå och lägga mig, tidigt för en gångs skull :)


Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Själv är jag nöjd med schäfrar, papillons och dvärgspets, men någon gång skulle jag också vilja ha några siberian huskeys :P



Men det får bli i framtiden! :)

2010-10-15 @ 04:07:42
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

kanske hört dig säga det om nåt. haha... till nån annan såklart, men ändå. haha! eller så kanske det är dagis som sagt de? haha!

2010-10-15 @ 14:50:35
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Sexigt.. haha... ja barnen nappar upp ord snabbt dem:D

Oh GD är så fina<3

2010-10-17 @ 21:31:53
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0