shoppingsug som ger magont

Idag när jag städade hemma hos mormor och morfar så hittade jag en gammal tidning under en matta.
Under en byrå.
En dagstidning från 1980, haha. Coolt! :)
När vi skulle fika så kom vi på att det inte fanns någon mjölk.
Och att det fanns en grädde i frysen!
Så jag fick tälja med kniv i grädden och banka ur så jag kunde få lite i kaffet.

Sen hämtade vi Nellie på dagis och åkte till stan.
Vi köpte ett par vinterskor till henne på InterSport.
Hon gillade att det var hjärtan på.
För först ville hon inte alls prova skor.
Occh gick bara på tår när hon väl skulle prova att gå i dom där inne, haha.
Min morfar var så snäll och sa att han ville betala för dom :)


Köpte även hostmedicin som även var slemlösande.
Och det slurpade hon i sig med en konstig min.
Men var duktig och ville slicka ut sista droppen med.
Lika bra går det att ge henne nässpray.
Nu är det väl bara jag som behöver detsamma, för självklart blir man smittade när man pussar på henne.
Hon vill ju ha pussar och det gåååår inte att säga nej♥

Hade en jobbigt klump i magen under tiden vi var inne i stan.
Jag var så shoppingsugen men har inte mycket pengar.
Jag måste ha ett jobb!
Men la iaf undan ett par snygga stövlar till imon.
Men ska tänka lite på om jag ska köpa dom.
Eftersom vi ska till Kalmar igen så kanske man kan hitta något bättre där.
Men gör man inte det så kanske dom andra inte finns kvar sen.
Haha sånna problem man kan ha.

Men ett rosa bandet rosett köpte jag och satte på min nya jacka :)
Och jag väntar på att kunna inviga jackan och nya skorna tillsammans♥
ååååh som jag älskar dom!

Bjuder på denna bilden.
Den är från morgonen efter jag var på inflyttningsfest haha
Måste säga att jag diggar frillan ;)


Ska försöka lägga mig snart.
Nattz


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

har du GRÖNA ögon din jäkel!!! :P eller är det bara som det ser ut? nu blev jag grymt avundsjuk. ba så du vet.

så det är duuuu som är beylejd, jag VISSTE väl att jag kände igen det. (inte ofta jag skriver din bloggadress ju..) :P

varför heter du så, nu när jag ändå har ämnet uppe? :P

känner du förresten nåra föräldrar som heter janeke eller liknande, i efternamn? :P



pössen på dig!



och frillen ser tuperad ut, tyckte det var fränt. :P men kanske bara är en morronfrill? ;)

2010-10-20 @ 22:47:36
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

vi skrev till varann samtidigt förut nu, det var rätt kul. :P så fort jag hade skrivit klart mitt, hade jag just fått en kommentar av dig. haha :P



taaack söta rara du! :D

2010-10-20 @ 23:33:19
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Man är målmedveten när man täljer med kniv i fryst grädde - men vad ska man göra! :P



Sv: Ja, jag tror att detta kommer att bli skitbra om allt går i lås! Mycket träning och förberedelser ligger framför mig nu! :)

2010-10-21 @ 05:24:15
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Yohanna

SV: Tackar :)

2010-10-21 @ 15:17:10
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

do it :P vad är de för färg då? grön brun blå grå? :P melerade med andra ord..?

2010-10-21 @ 16:51:41
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0