soviit

Blev inget skrivet igår kväll.
Jag skulle natta Nellie kl 20:00.
Och råkade somna, vaknade till vid 22:00 när jonas ringde.
Jag var helt slut i kroppen då. Men tog en dusch och la mig och somnade om igen.
Riktigt skönt.
Idag vaknade Nellie och jag vid halv 7.
Hon kollar på tv och dricker välling och jag ska göra mig i ordning för efter jag har lämnat henne
på dagis idag så kommer morfar.
Han ska köra mig till stan och sen ska jag ha körlektionen.
Efter den så kanske jag ska ta en titt på BR Leksaker på present till Nellie.
Det närmar sig ju! <3

När jag kommer hem blir det hänga tvätt, vika tvätt och lägga in ny tvätt.
Nästa bara Nellie kläder :)
hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Daniel

ååååh så söt



- jo rena kläder ett måste vetja. Bara att köra på Mor!

2010-09-08 @ 09:22:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: danten89

Hittar du på idag då?:)

2010-09-08 @ 12:18:14
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2 barnsmorsa 2 be

mycket tvätt bliiire. vincent har inga sockar, o inga byxor kvar, som är rena :/

det finns shorts, o om han ska gå barfota får han stanna inomhus. gör ju inget, han får ju ändå inte va på dagis o jag är snorig som fan, oich vi bruuukar ändå inte va ute o gå, som alla andra föräldrar verkar göra..

räcker gott o väl för oss o stanna inne idag alltså.



svar: fi faaaaaaaaaaaaaaaasen va kul! vad fick du göra? fick du läxa att öva på nåt spec?

var de karlskrona du bodde, min mammas gubbe kommer därifrån, så alla hans syskon bor där. nästan alla. :P

är det en lätt stad att köra i? många trafikljus? tio miljoner rondeller? :P (växjö har ju de iaf..)



och ja fyfan för VC i värnamo. det har inte vart nåt som är bra med dem knappt. förutom bvc. dem gillar jag. :P

2010-09-08 @ 13:28:29
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: danten89

Hur gick körlektionen? :)

Jadu det är inte billigt alla gånger..

Sånt man får ta..

2010-09-08 @ 15:32:17
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Melinda - mamma till Julia

Ni är väldigt lika du och Nellie tycker jag! Hon är så söt så! =)



Visst är det härligt när körläraren är snäll och tycker att man är bra haha! Japp vi får följa varandra när det gäller körkortet.. vi får se vem som först får det i sin hand.. antagligen du! xD Men vi ska nog klara det båda två hoppas jag! :D

kram

2010-09-08 @ 21:15:05
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0