catch up!

Igår så kom johan och Josse och hämtade Nellie och mig när Jonas jobbade.
Vi åkte och handlade en massa god frukost fast klockan var typ 11 eller nått. Kanske bara 10 t.o.m.
Men iaf...sen hämtade vi Josses syster och åkte hem till Josses nya lägenhet.
Där åt vi god frukost/lunch och kollade på Pippi på rymmen.
Nellie ville absolut äta sin macka i soffan!!

Och lite senare åkte vi till Pingstkyrkans second hand och kikade.
Hittade denna supersöta klänningen till Nellie...fast det var dockkläder jag var ute efter från början ;)
Det är guld runt fjärliarna och lite överallt.
SÅÅÅÅ SÖÖÖÖT, passar både som julklänning eftersom den är riktigt julröd, sen med guld med.
Och som sötsötsöt sommarklänning.


Här 'r några bildern från dagen när Nellie lekte med Leon och vi var där på besök :)

Vi vill gå ut!


Viola & Leon - Att gå balansgång är skoj!



Wiiie!



Idag har jag haft en jävlig huvudvärk och legat och glott på tv när
Nellie var på dagis. Käkat och druckit köffe! (som Johan Glans säger haha)
Damen var gnällig efter dagis och villa inte något alls.
Vi var ute och lekte i det stormiga vädret och sen kom Malin.
Så Nellie fick pyjamas och välling så hon kunde somna i bilen.
Vi handlade och sen åkte vi till Subways där Malin köpte mat sen åkte vi hem igen
och jag la Nellie färdig i sängen sovandes. skönt!
Nu måste jag hänga tvätt och sedan göra varm choklad och glo på tv.
I morgon kommer morfar när jag lämnat Nellie på dagis.
Då ska vi röja runt huset efter att dom lagat det ruttna på taket.

Hoj!


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

föll rölle duuu! ;)

vincent har en sån grå huvtröja med svarta gitarrer på också. ;)



hoppas det blev bättre i ditt hövve sen du.

och hur har det gått med skjuts-raggandet? kör han, karlen? ;)

pöss!

2010-09-28 @ 23:35:05
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: donken

näh, MIN va kul, lasses var ju totally lame. hahaha :P

nää skojar bara ;)



jaaaa dra med tio galna brudar, kan bli kalajs det! :D

ring dedm istället för o messa, är ett tips. folk har en tendens att skita i att svara om man bara smsar. ring ring, bara du slååår en signaaal... (ger dig mer huvudvärk) solly.. :P

2010-09-29 @ 00:24:50
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

vilken sockersöt klänning fanns den i min stl med? haha ;)

2010-09-29 @ 05:12:16
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag hoppas att huvudvärken gett med sig idag! :)



Sv: Ja, det finns många fördelar med flexikoppel! :)



Ha en fin dag!

2010-09-29 @ 05:34:16
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Mellies

sv, Ja det är riktigt jobbigt när ens husdjur försvinner :( Jag är iaf glad att han fick leva i många år iaf :) och att han fick somna in gott på slutet. Saknar alla djur jag haft :(



Kram

2010-09-29 @ 12:27:43
URL: http://mellie.se
Postat av: Daniel

åh såååå söt klänning! Diggar!

Å krya på huvudvärken nu!!!

2010-09-30 @ 14:26:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: hallonmamma

I love the dress! Älskar när man kan fynda second hand! Är det riktigt kass på att hitta saker på second hand. Men vissa är otroligt duktiga på det :D Vad fick du betala för klänningen?



Med oss är det bara bra förresten :) Det var längesedan jag var in på din blogg också. Jisses vad din dotter har växt. Söt!

2010-10-01 @ 11:05:43
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0