måndag 21 februari + Dag 4: Min hobby

Måndag igen och Nellie och jag bara slappar :)
Och kollar på Landet för längesedan.
Och hon vill ha sin monster pyjamas som vi kallar den, på sig lite till säger hon.
Ska städa lite sen, och lägga i tvätt.

Denna veckan blir det mycket övningskörning eftersom mamma är ledig denna veckan.
Och så ska jag plantera lite från och så.
Tycker detr är så kul!
Hittade en sida som heter jungleseeds.co.uk som har en massa coola fröer.
Inte lätt att hitta någon svensk sida med sådana fröer.
Så jag funderar på om jag ska beställa där.

Förra veckan var jag och Nellie och handlade med min morfar :)
Och det var väldigt roligt!
Och innan va gick in maxi köpte vi en korv med bröd och dricka till Nellie.
Och hon sa till han som stod där: - Jag ska ha en kååv!
Det tyckte han var väldigt kul, för hon lät så bestämd.



Körlektionen jag hade i torsdags blev inte som jag tänkt mig.
Eftersom det var en kille som skulle åka med i baksätet.
Han skulle bli en sådan som jobbar på körskolan.
Och han frågade om han fick följa med och ja kunde ju inte säga nej.
Men jag kände hur jobbigt varm jag blev i hela kroppen, och jag var nervös hela körrundan och körde lite fort haha. Det var jobbigt. Så jag hoppas nästa dubbellektion är som vanligt med bara den jag brukar köra med ;)

Dag 4: Min hobby

Hobby, jag vet inte om jag har någon direkt hobby som jag håller på med.
Eller jo fota det gör jag varje dag. Och djur är väl min allra största hobby skulle jag tro.
Jag älskar djur! Skulle inte vilja leva utan dom.
Sen en annan sak jag skulle kunna kalla hobby är välallt som har med fantasy att göra.
Älskar fantasy böcker, att få komma in i en helt annan värld full av magi och annat coolt....




Kommentarer
Postat av: Eelin

Svarar här med! :)



"Haha.. Ska vi ha ett köttfest?

Tror jag skulle kunna äta både en och två flitastekar själv så vi få buffra upp ett lager.



Vi bor på Trummenäs, 1,2 mil mot Kalmar från Karlskrona. Men inom kort flyttar vi till Bergåsa i stället. Huset där är större och barnvänligare. Vad gör du nu för tiden?



Kram!

"

2011-02-21 @ 15:02:19
URL: http://nöjesgalaxen.se
Postat av: Eelin

Men gud va söt Nellie är!

Tycker absolut att du ska skaffa dig en liten till ;)

Playdates! HAHA..

2011-02-21 @ 15:04:02
URL: http://nöjesgalaxen.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Fantasy är riktigt läckert! :)



Det kanske inte är min hobby - men helt klart något uppskattat! :)

2011-02-21 @ 19:31:21
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: hallonmamma

Svar: Vad trist att dina vänner inte hör av sig så ofta. :/ Jag har verkligen blivit frelst med bra vänner. Jag var beredd på att de skulle försvinna. Men det har de inte gjort. De älskar Kayleen :) Har du några andra mamma kompisar?

2011-02-23 @ 10:29:59
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0