En suddig älg och raggarbönder

I morgon ska jag först gå till dagis med Nellie.
Sedan kommer morfar vid 09:00 och då äter jag frukost och sedan beger vi oss mot stan.
Ska vara på arbetsförmedlingen när det öppnar och vid 11 har jag en dubbel körlektion.
Ska prata med henne med om halkan, tänkte jag bokar den privat nu så det blir av.
Eftersom jag igentligen kan köra ordentligt, men kör lektioner för att vara 100 på det.
Och innan vi åker från stan ska jag kila in på simsalabim och kanske köpa med mig lite pysselgrejer.
Sen åker vi och hämtar Nellie söt på dagis.

I helgen så körde jag fyrhjuling på en sjö, riiktigt kul!
Vi var några stycken som åkte dit, väldigt kul :)
På vägen ut från skogen igen så mötte vi en älgko.
Och jag skrek "stanna bilen" till Jonas som blev rädd av att jag skrek till.
Brukar bli så när jag ser ett djur, älskar djur haha!
Jag satte igång kameran och rusade in i skogen efter denna stackars älgen.
Hon stannade faktiskt och stod en bra bit ifrån mig och tittade på mig, undrade vad det var för en tokig sak som sprang efter henne. Det var mitt i kvällskymningen ute, och att använda blixt gjorde allt mörkt.
Och eftersom jag fick zooma mycket så gjorde minsta lilla rörelse att bilden blev suddig. Men jag har ändå bildbevis på söta älgen haha :)

Jag vet inte vad det är med älgar, men jag tycker om dom såå mycket.
Söta fina och stora :)



Och i fredags så hade vi en liten tjejkväll hemma hos Theresia :)
Nellie var också med tills ungefär kl 21:00.
Vi åt god mat och spelade sing star. Och fjantade loss ;)
Innan man ser dessa bilder så kan man ju tänka på att vi INTE har druckit alkohol ;)
Här har vi alltså rena sama skogsmulleligan ♥

Denna bilden är så fruktansvärt ful så den bjuder jag på ;)



Jag tänkte jag skulle ha denna som profilbild på facebook? snuggt va ;)
Theresia och jag lekte raggare haha


Hela gänget minus mitt huvud


Godnatt :)

 


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Roa er de kan ni allt:D

Fånga du älgen? haha



SV: Tack darling!

2011-03-02 @ 23:22:25
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Var inte älgen med på festen? :P

2011-03-03 @ 03:19:36
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: linaa vikken pina

Tack söta rara, desamma till dig!!

Helg snart..igen:D

Göra nå kul`?

2011-03-03 @ 16:58:59
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Melinda - mamma till Julia

haha vilka härliga bilder, och det är häftigt med djur!! tycker det är skitkul när man ser rådjur och älgar haha :D



vad kul att måla sina egna koppar! Det får jag nog också ta att göra med Julia när hon är lite äldre. ;)

kram! och lycka till med körkortet :D

2011-03-04 @ 17:01:23
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)

Klicka här för att anmäla dig:

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/03/dagens-blogg_08.html

2011-03-09 @ 18:50:44
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0