Då var året snart över.


Jaha då var årets jul slut.
Det var en kul jul =)
Jonas, jag & Nellie var hemma hos mig.
Med min mamma, pappa, lillebror och mormor & morfar.
Fick många roliga och bra julklappar.
Nellie fick med många söta julklappar.

Det var ju riktigt mysigt att det började snöa på julafton!
Jag minns knappt när det senast inträffade.


Igår var jag och Svenja ute och gick i typ 2 timmar.
In i skogen sen kom vi ut på vägen.

OCh vi träffade på en häst.

Sen hem och åt.
Och när Svenja skulle hem så traskade jag med, med Nellie i famnen.





Och jag måste bara visa denna bilden......
Jonas kaffekopp låg vält på skrivbordet, och kaffet hade torkat och fått sig en väldigt rolig form =D




¤ HejHopp ¤

Kommentarer
Postat av: Viola

Gott nytt år!

2008-12-31 @ 14:26:11
URL: http://violiejolie.blogg.se/
Postat av: johanna

Nej men hej Sophie! Jag har bannemej haft utkik efter dig överallt, sen i september när jag visste att du skulle ha. Men varken sett eller hört om dig! Men ser ut som om ni har det väldigt bra! Underbart! :) Och vilken söt liten flicka! Hur gammal är hon nu? Vart bor ni? Mycket nyfiken vill jag lova!

Känns så otroligt med en liten bebis snart, här hemma. Känns så fantastiskt konstigt på något sätt. :) Det förbereder sig förfullt här nu och vi hoppas på en liten, inom några dagar. ;) Ta hand om er! Kram

2009-05-21 @ 10:05:59
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0