Sladdar och ryggont

Inte sladden till kameraladdaren men strömsladden till morfars filmkamera funkade.
Så nu ligger min kamera på laddning yääääy!

Vaknade med ont i ryggen idag och en dundrans huvudvärk(har sovit hemma hos mamma och pappa inatt så mamma var barnvakt imorse ), det började igår när jag reste mig från en stol med Nellie i famnen har jag för mig.
Kan knappt lyfta henne nu eller andra tunga saker. Inte slappna av i soffan heller.
Så idag tänker jag inte lyfta något tungt eller göra något onödigt ansträngande.
FÖR JAG SKA INTE MISSA LISEBERG IMON!
Nu har jag väntat så länge på att åka dit och så får jag ont i ryggen.
Men jag åker imon för allt jag är värd sen om jag bryter ryggen så är det värt det hehe =)
För så mycket längtar jag efter att åka alla karuseller!
Jag älskar att åka sjukt fort och åt alla håll och kanter.

Var hos Svenja igårkväll med, hon har med sig två tyska tjejkompisar till Sverige.
Och vi kollade på 2 tyska filmer igårkväll, inte för att jag fattade så mycket men den ena var en tysk version av filmen The Wave. Så den fattade jag iaf.

Nellie sover ute i vagnen så jag ska passa på att slöa lite till framför TV:n.
Sen ska jag fota lite =)


Min lilla Lille Kis ♥


Kommentarer
Postat av: jessica

Sv: Tacktack! :)

2009-08-24 @ 23:43:56
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0