fredag

idag har jag gått upp tidigt plockat lite här inne.
jag har tvättat kläder och vikt kläder. jag har lagat pannkakor. och bytt bajsblöjor 3 gånger uuh!
efter att Nellie hade sovit middag idag så åkte vi hem till viola och Leon.
dom satt och kollade på varandra och vågade knappt peta på varandra. till en början...
vi tog på oss och gick till Lidhl och köpte, ja godis.
och vi timade precis så att promenaden började med regnet. men vi traskade ändå.
Efter vi ätit så fick Leon gå runt i sin lära-gå-stol och Nellie gick och puttade på och det tyckte dom båda var roligt.
Dom hann även med att slappa i soffan framför Tv:n.




imorgon ska jag hem och fira pappa på födelsedagen =)
nu ska jag göra mig en kopp te och sedan lägga mig och läsa lite.

God Natt
jag vill ha en gris <3


Kommentarer
Postat av: Svenja

Hälsar din pappa :)

2009-08-29 @ 13:48:25
URL: http://swenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0