skam den som ger sig.

Häromdagen satt jag vid datorn och kom på att jag ville vinna något.
Så jag klicka in på google och sökte på just "tävlingar".
Jag var med i en massa tävlingar.
Och idag när jag kolla min mail så hade jag 1 nytt.
Och där stog det att jag hade vunnit 1:a priset på en sida, nämligen en sprojlans ny skötväska xD
Den är snygg med!
En "Lässig Messenger skötväska".


värde 659 kronor!

Asså oooh vad glad jag blev när jag såg detta.
Och jag som verkligen behövde en skötväska, eftersom jag gått med en Baby Bag påse som man får på BB.
Ingen trodde jag skulle vinna.
Men skam den som ger sig!
Jag tävlade en annan gång för några år sedan.
Då vann jag en keps från LattjoLajban, på den stog det Playstation 2. hehe.
Och jag vann en musmatta från trafikalendern.


Eftersom skruttan växer så det knakar och fötterna blir större så tänkte jag att jag skulle se hur långt ifrån hon är att kunne ha skor. Jag testade ett par och jo det är en bit kvar men gud så söt hon va i dom!♥




Visst ser det gulligt ut

♥ Nellie & Mamma

Kommentarer
Postat av: Viola

Grattis till vinsten! Jag vill med vinna något!



Förresten, du glömde Nellies filt här igår...

2009-02-04 @ 00:00:24
URL: http://violiejolie.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag ska träna på gym:) fin väska!!:D

2009-02-04 @ 13:46:49
URL: http://strumpiz.devote.se
Postat av: Jennie

vilken söt liten tös du har :) har en pojk som har börjat le och småskratta men väntar på det första riktigt stora skrattet med spänning! :) är också "ung" mamma :)

2009-02-14 @ 22:34:43
URL: http://hafstad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0