Svenja 19 år och en massa bad

Idag fyller (tant) Svenja 19 år xD
Vi har varit hemma hos henne och ätit goood tårta :)
Sedan cyklade mamma och pappa till Rödeby för dom skulle till ytterligare ett kalas.
Jag, Svenja, Nellie och Sebbe gick hem och tog mammas bil till Aljungen för att alla skulle få plats då behövdes det två bilar. Och det var skönt i vattnet, Nellie badade i sin nya söta baddräkt som jag inte fick någon bild på =(
Efter badet så åkte vi tillbaka hem till Svenja och grillade och nu är vi hemma hos mina föräldrar vid MIN dator.
Sen ska jag åka hem igen, till Jonis.



Svenja roade sig :P








Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Härliga bilder! :) Min blogg är konstig, försökt sen igår med och ladda upp bilder där men det går inte... :(

2009-07-30 @ 12:31:51
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Gud så skönt att höra att jag inte är ensam om att åka utomlands i en vecka :D Det får mej att må lite bättre över min resa. Men visst skall det bli skönt att resa bort ett tag? Längtar! Hur gammal är Nellie nu?

2009-07-30 @ 22:26:44
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0