hon kryper!

Idag har Nellie lärt sig krypa på riktigt.
Först på studsmattan, där satt vi och hade skoj ett tag hon och jag. Jag studsade så hon hoppade och det var jättekul tyckte hon. Sen satte jag på en låt på mobilen och la den en bra bit ifrån henne och hjälpte till att föra fram hennes ben som man gör när man kryper, och vipps! Så kröp hon själv fram till den. Och hon gjorde samma sak inne sedan!
Kan tänka mig att hon tycker det är riktigt kul att kunna ta sig fram snabbare nu. Så vi får se om hon kommer igåg det imorgon. Nu får man hålla kolla på den lilla tjejen♥


Imorgon ska jag och Nellie med min mamma till stan.
Vi ska fixa pengar till mig inför stockholmsresan.
Och vi åker förmodligen på onsdag morgon kl 06.00.
Jonas jobbar imon igen och ska jobba hela veckan även lördag söndag. Stackarn!

Nej nu måste jag sova är så fruktansvärt trött nu.
Har dessutom vilat 4 timmar innan idag från typ 10 till 14.

God Natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0