JAG DÖR!

Jag har haft en sjukt jobbig natt.
Jag tänkte att jag skulle lägga mig lagom tid så jag var utvilad för imorgon.
Men icke, Nellie låg och gnällde och gnällde och gnällde, och hade nog feber som kom senare på natten då hon var jättevarm. Inget va hon nöjd med, hon fick ny blöja, hon fick vatten hon och välling och speldosan var på men nejnej.
Jag var vaken till kl 03, och runt den tiden gjorde jag välling igen minns jag, sedan efter ett tag så fick hon ligga i vår säng, det gick inte heller, men till slut somnade hon och jag i fotändan av vår dubbelsäng, för hon hade spillt vatten där uppe. Jag var helt slut , och nu är jag uppe igen. Uchs och inatt efter Sweden rock lär jag ju inte bli piggare direkt då vi kommer hem vid lite efter 03 på natten, sen jobbar jonas på fredag så jag måste gå upp vid 08.00 igen. Jag får altså 7 timmars sömn nu på 2 dygn. JOBBIGT! Det är det jobbigaste med att ha små små barn, man kan inte sova när man vill och behöver, ja jag tycker det är det allra jobbigste!

Och jag som la i en tvätt igår för att t.ex ha på mig dom jeansen idag, ja det gick åt skogen me hela tvätten.
För det är INTE NÅGON TVÄTTMASKIN
Det är en SMUTSMASKIN!
Allt tvätt var geggig såg ut som man rullar sig i riktigt sörjig lera, kläderna var bruna med stora klumpar på.
Men som tur var hade jeansen minst gegg av allt så det tvättade jag bort förhand.
Nu var jag tvungen att torktumla mina stackars jeans så jag kan ha torra brallor, bara jag kommer i dom ifs.
Jag tog ingen bild för det var så sent, men detta såg det ut som man rullar alla kläder i:

Nui ska jag klä på mig och packa mina saker och försöka äta lite, sen vila en stund innan mamma och Tessan kommer.
Nellie verkar må bättre nu iaf, ligger i vår säng på mage och klappar händer.
Jag såg igår att en tand håller på att spricka igen i överkäken nu så det är möjligt att det är det som spökar.
Igår


Idag


Kommentarer
Postat av: Viola

Oj, stackars dig! Det är verkligen inte kul närman får vara vaken om nätterna, vid sådana tillfällen har man nästan god lust att dra täcket över huvudet och strunta i ungen, men det gör man ju inte såklart. Hoppas du får det kul på Sweden Rock i allafall :)

2009-06-04 @ 10:24:09
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ååå så söt man kan vara och oj vad tiden går fort. :)

2009-06-04 @ 10:43:02
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ush! Jobbigt:/ Du kan ju sova lite i bilen iallafall:) Ha det kul på sweden!:D

2009-06-04 @ 15:15:17
URL: http://strumpiz.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Ha det så kul idag! Hoppas du inte är för trött ikväll på sweden rock! :)

2009-06-04 @ 15:30:35
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/
Postat av: Svenja

Hur var det på sweden rock?

2009-06-04 @ 21:20:57
URL: http://swenna.blogg.de/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0