lövmarknad och öm kropp


Ja idag har vi som sagt varit på lövmarknaden.
Men vi åkte in efter att det hade slutat ösregna.
Det dröjde inte 1 minut innan Sebastian sprungit iväg för att slippa kolla kläder med oss.
Han sprang såklart direkt till GAME. spelnörd som han är.
Jag, mamma och Nellie mötte Tessan som gick med oss sedan.
Men fy vad tråkigt det var i år, Veromoda och Breze som brukar ha så mycket snyggt på REA
under lövis, hade inte ett skit som jag tyckte var snyggt i år. Bu för det!

När vi skulle sätta oss ner för att äta våran Thi-mat så blev det typ tornado ute.
Så man fick hålla i sin tallrik och vara snabb med maten in i munnen, annars blåste den iväg på närmsta person i den riktningen. Nellie hade jättekul med att försöka äta upp sin lilla boll längst ut på sin luva. Och har gjort roliga ljud med halsen idag, ska försöka filma det sen.

Jag har iaf köpt mig en söt fotlänk lite körsbär, en söt pyjamas till Nellie, en Hello Kitty plånbok (töntvarning) 
och 14 par strumpor, som jag ska roa mig med att fota tills imon haha =)

Och i bilen påvägen hem så satt vi och pratade med helium, haha det är så kul.

Och för övrigt så kissade Nellie ner min säng. Nu är det nybytt och Nellie snusar gott.
Är i skogen inatt igen. Men imon kommer Jonis och vi ska fira midsommar här.
Så jag får inte glömma att ringa och säga till honom vad för klänning han ska ta med till mig imon.

Nu ska jag sova, för efter att ha burit Nellie en hel del idag, så känner jag mig mörbultat, och huvudet bankar.

God Natt


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

14 par strumpor? Det är inte varje dag man köper det :P Börjar tröttna på Lövmarkanden och alla som ska hålla på att trängas, vi gick bara i ena hörnan typ sen ville jag hem. =/

2009-06-19 @ 20:34:13
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Jag ska nog ALDRIG mer gå på lövmarknaden, jag blir så jävla irriterad på allt folk. En del bara knuffar sig fram ju.... blää...! Har du Haft en bra dag?

2009-06-19 @ 21:37:43
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0