Midsommarafton

Har varit helt slut idag. Igår så bar jag Nellie lite då och då på lövmarknaden och det satte sina spår.
Jag har haft värk i hela kroppen och varit så trött. För Nellie hade en jobbig natt, eftersom hon inte hade bajsat på 3 dagar ungefär. Och ja de kom under natten då jag bytte blöja 3 gånger. Och flera gånger idag. Så hon var öm om rumpan sin.
Men nu är det bättre, Men jag har som sagt varit helt slut idag, behövde verkligen sömn men fick inte mycket.
Vi har haft en regnig och solig dag, växlade lite då och då.
Vi har ätit god mat och desto godare efterrätt mums!
Och pappa har satt upp flaggstången hemma på stenen nu, det är så fint!

Midsommargirlsen


Traskar med mormor



Nellie försöker resa sig mot saker nu, och idag ville hon att jag skulle släppa henne när vi tränade på att gå i gräsmatta
men det var 2 meter kvar till barnvagnen. Hon trodde hon kunde gå dit, för hon visar när hon vill sitta ner.
Hon kanske hoppar över krypandet, vissa barn gör ju det. Vi får väl se vad som händer härnäst.

Nu ska jag fixa lite gott gott så ska vi kolla på en film Jonas och jag.
Sedan sova.

God Natt



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh vilken fin bild på dig och Nellie! <3

Och vad duktig hon är! Ja rätt som det är kanske hon går istället för att krypa! :)

2009-06-19 @ 22:02:17
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/
Postat av: Viola

Vilken fin liten krans hon har! Jag gjorde en till Leon också så att han fick vara lite fin på midsommar.

2009-06-19 @ 22:21:32
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Viola

Jasså har du slutat helt nu? Åh jag bara längtar tills Leon äter vanlig mat. Som sagt så funderar jag på ifall det är tänderna som spökar, han typ bits känns det som och det är verkligen bara krångel hela tiden. om det inte blir bättre snart tror jag att jag går över till ersättning.

2009-06-20 @ 19:51:35
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0