sol vind och vatten

Idag har jag solat solat och åter solat.
Ja nästan hela dagen. Och utan solkräm aah!
Men jag har sådan hud så jag bränner mig aldrig. blir brun direkt.
Jag hade tänkte göra baksidan brun idag för framsidan var det.
Men nu gick den om framsidan och jag ser ut som en pepparkaka.
Det var inte varmt i vattnet och jag kan bada i allt. Och tycker jag de är kallt så är det nog kallt.
Men Nellie badade med. Hon gillar det verkligen.
Vi har legat på ett par klippor hela dagen i solen och bara solat, badat och grillat.
Sedan kom Jonas och tog med Nellie hem så jag kunde sola ännumera. ; )
Imon blir det till att sola framsidan. haha

Det har varit underbart väder nu i flera dagar och det ska inte sluta.
Men det blåser så in i nordens mycket!
Men det skulle med sluta sen. Men då steks man väl som en snigel i solen.

Och idag tog Nellie älsk sina 3 första krypsteg.
Så innan nästa veckas slut är jag nästan säker på att hon kan krypa. ♥
Och hon ska ställa sig upp med, hela tiden. Sötungen!

så brun som armen ser ut på bilden är jag på hela kroppen fast ja..baksidan är värre.

Jag ska med Tessan och hennes föräldrar till stockholm nu i dagarna, vilken dag vi åker är inte bestämt än.
Men inte efter den 6 juli iaf. Vi ska bo på Quality Hotel Globe i 2 nätter. Och så ska vi på grönan! Yääh! I LOVE KARUSELLER

Det ska bli så sjukt kul!
Och Jonas ska jobba hela veckan, alla 7 dagarna stackarn.
Och mamma ska vara barnvakt åt Nellie medans jag är iväg.

Nu är jag riktigt trörr och ska sova.
Gådnajt!


Kommentarer
Postat av: Viola

Då kanske krypträningen igår gjorde nytta då:)



Ja det gör riktigt ont att bli biten av pissmyror :(

2009-06-28 @ 00:07:19
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Åhh härligt det såg ut där i vattnet :)

2009-06-28 @ 00:07:42
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Fråga gärna en fråga i min frågestund,

kram från mig, http://esth.blogg.se

2009-06-28 @ 02:08:53
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0