en massa bilder 15-17 juni

Har varit hemma hos mamma och pappa och bror min tills igår.
Så har inte suttit vid datorn alls. Jag och Nellie har haft det jättebra.
I måndags var jag ju med min morfar till en liten stuga i typ Kalmar. Och Nellie var hemma med sin mormor.
Och på kvällen när vi kom körandes på grusvägen hem så gick mamma där med Nellie i vagnen och hunden dunga. Ja han gick bredvid. Och nä Nellie såg mig genom rutan så började hon storgråta. Hon kom väl på då att jag hadevarit borta.
Så jag hoppade ur bilen och traskade med mamma upp medans morfar körde upp sakerna.
Lite bilder från stugan



Det som är land långt borta på bilden är Öland.
Och vi rodde ut så morfar kunde peka var Borgholms sluttsruin ligger.
Syns inte här när bilden är så liten. men fint är det!

Utsikten från stugans lilla altan


Sebbe blåste stora såpbubblor.



Och Dunge är en sån duktig hund (ibland hehe).
Får när Nellie sover i sin vagn och man ställer den någonstans så lägger han sig bredvid för att vakta henne.
Det är fint gjort ♥

Och hur mycket Nellie än drar i hans päls och slår på hans huvud så blir han inte arg.

Och igår kom jag och Nellie hem igen.
Och hon fick ett riktigt busryck när JOnas var och handlade.
Hon klängde överallt, skrattade när jag skulle ge henne gröten som hon smet ifrån.
Och hon försökte resa sig med hjälp av soffbordet! Yäääy!


Idag blir det lövmarknaden!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja lilla Lina är så sööt :)



Fina bilder, och var snäll Dunge är mot Nellie! :)

Den där bilden när du sitter i båten såg jätte härlig ut!!!



Så Sebastian kunde göra stor bubblor tillslut? :) han höll på med det i hmm vilken dag var det? Ja iaf när jag var där, men då hittade han inget som var bra till att göra "stora" bubblor med.

2009-06-18 @ 17:39:13
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0