Yeah!

Imorgon blir bär det av till Sweden Rock Festival!!
Jag Tessan och mamma, pappa är redan där, han ska vara där alla dagar och dom åker båt dit.
ÄR AVUNDSJUK!!!!!
Det ska bli sjukt kul iallafall, och jag ska vräka i mig langos

Vi ska bl.a se:
 Volbeat



Pain


Flogging Molly
(irländsk-amerikanskt celtic punk-band)


Vi ska även se Hammerfall, ZZ Top, Twisted Sister, H.E.A.T. Och säkert några till.


Nellie försöker verkligen att ta sig frammåt nu. Hon kan komma upp i krypställning själv ibland, men sen står hon bara där tills det är så jobbigt att hon blir arg. Men hon är nog allt på G.

Strax kommer Jonas med lite lunch, jag beställde en Cheeseburgare och en Mc Flurry Marängswiss, den är himelskt god!♥

Kommentarer
Postat av: Viola

Kul :)Ska Nellie också med till Sweden Rock?

2009-06-03 @ 15:56:46
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Kul! :)

2009-06-03 @ 19:58:25
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0