bilder bilder =)

Precis när jag tänkt gå ut en lång runda med Nellie i solen idag så somnade hon på golvet =)
Hon låg och gnällde lite medans jag klädde på mig.
Sen rullade hon över till mage och somnade på mattan med en body som huvudkudde.
Så jag fick skjuta fram våran promenad. La Nellie i sängen och satte mig på trappan i solen på en fårskinnsfäll och lyssnade på mp3:n.

Hello little buddy, is it spring yet?

egopic


När bebisen vaknade traskade vi ut i solen tillsammans =)



Gjorde en liten tuppkam på Nellie innan, haha syns inte på bild så bra med det var supergulligt ♥

Ikväll var det väldigt skoj att hoppa i hoppgungan xD


Malin kom och gjorde oss sällskap innan ikväll, trevligt!
Imon ska morfar hämta mig sen ska vi hem till mamma och pappa och prata lite.
Blev många bilder idag.




Kommentarer
Postat av: Svenja

Yes- that's cool 8-)

Jätte fina bilder (:

Vi har ochså sol+lite varmt :)

2009-03-19 @ 10:08:11
URL: http://swenna.blogg.de
Postat av: Viola

Hihi, världens sötaste och minsta tuppkam:P

2009-03-19 @ 11:02:55
URL: http://violiejolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0