tisdag

Min lilla bebis är inte bättre på sjukfronten alls.
Fick gå upp innan 8 idag, i vanliga fall går vi upp 10 kanske och ibland sover Nellie till 11.
Men idag var  hon så igenkorkad i näsan och hade torkat och kladdigt snor i hela ansiktet och det lät så himla elendigt när hon andades med.
Så jag tappade upp ett varmt bad åt henne och mig och badade henne.
Så hon slapp massa papper i ansiktet, hon blir bara arg och ledsen när man ska torka.
Så jag busade med henne i vattnet så hon inte märkt att det försvann:)
Min lilla stackare.
Senare så övningskörde jag med morfar.
Nellie har varit på bra humör till en början iaf ♥
Vi busade på morgonen i köket.

Hon är så duktig nu på att sitta, fast man får ha lite koll för bästa balansen är inte där än ;)


-Mamma jag är sjuk


Nu ska jag försöka få helt klart här tills imon.
Ska handla lite och göra en till tavla tänkte jag =)

Denna låten är bra, vill kunna spela som den gitarren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0