Våffeldagen & Min födelsedag


Japp idag fyller jag 19 år =)
Jag är en liten våffla som de sa när jag var liten.
Väldigt bra dag att fylla år på, varför inte våffeltårta? haha
Nej pappa har lämnat en smarrig gräddtårta här, det gjorde han imorse vid typ 5.
Då han körde hem från jobbet, plus en påse med nybakade frallor =)
Det är bra att ha en bagare till pappa!

Steg upp vid halv 7 imorse då Bebisen vaknade ♥
Fick faktiskt torka bort kladdet i ögonen idag utan protest vrål.
Hon låg där pigg & glad och pratade lite för sig själv, medans pappa låg bredvid och sov.
Väckte Jonas vid 7 så han skulle hinna äta frukost med mig innan skolan som börjar 8.
Lyckades ändå vara kvar hemma till kl var över 8.
För som vanligt hittade han inte sin mössa som han alltid måste ha =P ♥

Här inne ligger det för tillfället sladdar och grejer överallt, för duktig som han är så kopplade Jonis in dimmer på taklampan.
Elektriker som han är =)

Jag har fortfarande pyjamasbrallorna på mig och har inte tänkt byta än på ett tag.
♥Dom är så sköna!

Ska försöka städa lite nu medans Nellie sover.

Kommentarer
Postat av: Viola

Ja gör du det:)



Åh vad gott med våfflor! Nu blev jag helt sugen på det!



Hoppas du har en bra dag:)

2009-03-25 @ 12:47:12
URL: http://violiejolie.blogg.se/
Postat av: Svenja

GRATTIS :)

2009-03-25 @ 13:32:04
URL: http://swenna.blogg.de/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0