helgen

I fredags kom min mormor & morfar förbi här och satt med Nellie och mig i gräset ett tag.
Det var jättesoligt och härligt ute.
Jonas skulle kolla på en bil med en kompis så jag bestämde mig för att åka hemm till mina föräldrar för att slippa vara själv. Förutom lilla Nellie då♥
Och där blev vi kvar till söndag. Vi kollade på Eurovision och åt gott till det.
Och det var rätt låt som vann! Så bra! Norge!
Fast jag tyckte Malta var väldigt bra med.
Jag har oljat trämöblerna så dom blev fina. Och i lördagskväll så började kycklingarna att kläckas.
Så igår satt vi ute i morgon solen vid hönsgården och drack kaffe med bulle och tittade på dom smp söta liven. Sex stycken små pipande dunbollar. Sen kom Jonas och hämtade mig på kvällen.





Min lillebror busade med Nellie, hon tycker det är jättekul om man slängen en filt eller nått över huvudet på henne.
Sen får hon själv dra av den sen säger man tittut när hon tittar fram, hon blir överglad♥


Inget fint väder, det öser ner ute, men det visste vi ju.
Fast jag gillar regn.

Idag är det mammafika igen.

Jag tror vi ska in på det, vi är ju lite snuviga med det ska nog gå bra.
Sen ska jag köpa en vårjack till Nellie. Sen hem och städa riktigt fint för på onsdag blir det hembesök från BVC.

Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Svenja

Nej, det har inte blivit bättre än :(

Jop han va söt ju ;)

2009-05-18 @ 16:14:19
URL: http://swenna.blogg.de/
Postat av: Svenja

Söta Nellie ju :)

2009-05-18 @ 20:59:20
URL: http://swenna.blogg.de/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

Åh va roligt att du är med i tävlingen, och bra motivering! Vi får väl se vem som blir den lyckliga vinnaren den 28 maj! Kram

2009-05-18 @ 21:00:17
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0