onsdag

Har aldrig något intressant att skriva.
Idag tog Jonas Nellie på en lång promenad, jag passade på att spela Kingdom Hearts ll och lägga i en tvätt och plocka lite.
Har spelat så fort Nellie inte har varit gnällig faktiskt. Är så inne i spelet nu. Och håller på att bli galen på ett par förtrollade brandbilar som hela tiden förstör för mig på en bana, jag kommer inte vidare ju! Gaah!
Har precis varit på macken med Malin och sedan lånade hon lite filmer och spel.

Jonas, jag och Nellie åkte till Biltema innan idag.
Jonas köpte saker till bilen och jag hittade en såndär Termosmugg som är så bra at ha i bilen.
Och så köpte jag Bling Bling att pimpa min nya (BILMUGG) med haha.


Gnällie

På vägen hem var Nellie såååå grinig och jobbig.
Och vi körde förbi vad som aldelles snart är Sweden Rock Festival

Mitt hår har verkligen blekts av solen nu.
FÖRE


EFTER


Nu måste jag sova!
Lägger mig aldelles för sent hela tiden!
Är ju toktrött när Nellie vaknar ööh!

bara massa bilder.....

GodNätt
Nu smyger jag till sängs.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Haha, den skelett gubben va ju döö cool. ;)

2009-05-28 @ 01:14:16
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Mjo, vi får se vad som händer. Blir det inte bättre snart ska vi försöka behålla henne till augusti iaf. Då är Atli 4 månader och kanske kan klara sig själv....

2009-05-28 @ 12:34:10
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/
Postat av: t0re

Haha kungligt skellett xD Jag va med neråt landet igår! :P

2009-05-28 @ 12:47:03
Postat av: Sophie

Jaså va du det :D var då?

haha ja skelettet är coolt

2009-05-28 @ 13:37:55
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Viola

Ja precis, magen är ju liksom platt men ändå rätt mjuk. Jag har inte vågat träna förrän nu för att det skulle få återställa sig lite, men nu är det dags at komma igång lite:)

2009-05-28 @ 17:35:05
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0