regn & rusk

Idag har et inte varit något vidare väder alls.
Jag gillar ifs regn men att sitta inne hela dagen är inte så kul.
Det östye verkligen ner ibland så jag va tvungen att gå ut och ta en liten bild.



Har suttit hemma och kollat på film, I hennes SKOR.
Inte en ny film precis men bra va den iaf. Jonas har varit i skolan.
Nellie och pappa Jonas busade lite idag och hon fick tag på en växt i denna runda saken och drog upp den. Och snabb va hon med att äta jorden. Honstoppade direkt in det i munnen så hon var helt svart runt och i munnen. Busunge

Sen har det inte hänt mycket mer än att vi har handlat lite välling och fruktpure och sedan tog en liten sväng ner till lekparken för att gunga lite.
Nellie gillar verkligen att gunga och fort ska det gå med, ingen liten fegis det inte.
Det är inte så mörkt som det ser ut, va tvungen att ha blixt för att det inte skulle bli suddigt.


Nä nu ska jag ta och kolla på någon serie på antingen 3:an eller MTV.
Fast på internet då. Har inga kul kanaler =(

GodNatt♥





Kommentarer
Postat av: Emelie

oki:) Men jag har mått dåligt hela natten så det kanske inte är så bra om vi träffas ändå, för då kanske du blir sjuk igen:P Det hade ju inte varit så trevligt:P men vi kan ju höras på måndag annars eller vad ska du göra till helgen?:)

2009-05-07 @ 09:54:08
URL: http://strumpiz.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Ja det är ju det. Finns inte så mycket att göra då. :(

2009-05-07 @ 12:07:39
URL: http://heavenisaplacenearby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0