rosa målarfärg som är grön

Aldelles nyss spillde jag ut hela flaskan med välling innan jag hunnit skaka om den.
Vilket resulterade i att hela ena hörnet av köket blev täckt i välling gegga.
Och det var faktiskt inte mer  än 4 minuter efter jag precis skurat klart köket, så det blev till att skura om halva delen igen.
Nellie satt i sin matstol bredvid och kollade förundrat på när moppen rörde sig över gilvet.
Nu ligger bebis i sin säng och dricker välling eller så har hon somnat. Ska gå ner med mer tvätt och vänta på Jonas som ska komma snart så vi kan kolla på filmen som han somnade ifrån innan.

Annars så har jag legat och dragit mig i sängen ända till 10 idag. Tack Nellie
Sedan tog vi och fixade iordning oss och tog en runda i Drive In'en på Max. Maxburgare till frukost. Och till det en Powerking.
Så nyttigt. Sedan bar det av till mammafika hos en av mammorna. Där blev vi vjudna på en väääldigt god annanaspaj!
Nellie testade Siri's läragåstol, och den var myycket rolig så vi får ta ock köpa en allt.





Jag är hungrig...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du fler bilder på huset?:D Jag har inte satt i håret än för martin kan inte göra inbakadeflätor:P Men ska se om mamma kan hjälpa mig, måste klippa det lite med för det går ner till ryggen nu:P hehe:P Vad ska du göra i veckan?

2009-05-05 @ 09:58:41
URL: http://strumpiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0