torsdag tråk

Nu har jag Pimpat min nya bilmugg som jag kallar den.
Heheh =)
Inte världens finaste bakgrund till bilden men men

Idag har de inte hänt mycket (som vanligt).
Är godissugen.
Det blir Kalmar på lördag.
Och imon ska vi fira morfar.

Annars har jag varit riktigt trött idag.
Men Nellie somnade vid halv 10 på kvällen och vaknade inte förens vid halv 5 igen!
Så länge har hon inte sovit i sträck innan! Åh gud så skönt. Visst hon vaknade till en gång vid 00 men då satte jag bara på speldosan så somnade hon om. Sen vid halv 4 så fick hon välling och somnade om. Sen vaknade hon vif 07 igen och låg och pratade för sig själv, waahwaahwaah adääh baaa maa, ja lite struntprat sen somnade hon om igen. Och vid 09.30 gick vi upp.

SÅ BRA!!!!
Stiff Dylans



God natt


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hon kanske börjar sova redigt nu:):D jag ska nog vara hos pappa nästa vecka så jag kan ju komma ut till dig någon dag då?:)

2009-05-29 @ 08:57:03
URL: http://strumpiz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja:D Imon ska jag typ hålla på med rabatterna och skriva klart några arbeten:)

2009-05-29 @ 18:42:33
URL: http://strumpiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0